torsdag

idag fick vi erbjudande på jobbet om att gå hem tidigare, jag nappade så jag gick hem kl 13.30 istället för 15.30. Åkte raka spåret hem och så bytte jag om och promenerade till stan, var in på ICA och hämtade paket, det var en julklapp, el snarare två till min mor, handlade lite mjölk också, hade bara ryggsäcken så det gick inte att handla så mycket, men jag behövde inte mer. Det är så härligt att få promma medans det är ljust ute! Det hann bli lite mörkt innan jag var hemma ändå.

När jag kom hem så duschade jag och sen gjorde jag i ordning våffelsmet, har nu ätit våfflor, sylt och grädde, riktigt gott var det.

"Varmt" har det varit idag, "bara" -6 grader när jag kom hem från jobbet, tidigare i veckan har det legat på -17 så det var lite skillnad. Hoppas det håller i sig i helgen också.

Sitter här och funderar på om jag skulle ta och baka nåt, kanske en vanlig hederlig sockerkaka?!..

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0