glest

det blir glest mellan gångerna, jag vet, sorry

Det har väl säkert hänt en del sen sist, ska försöka delge er lite, om jag nu kommer ihåg allt förstås! :)

Helgen efter min födelsedag var det Kristi Himmelsfärdsdag, då for vi med husvagnen till Luleå och bodde på modellflygfältet på Knöppelåsen, vi var de enda campande där - riktigt skönt att vara ensam, fast dagtid var det ju några som kom och flög, likaså gubben. Det var jättehärligt väder - det blev högsommar på en gång och sen dess har värmen hållit i sig, lite svalare har det varit nu i helgen men ändå soligt och varmt.

I helgen har jag varit barnvakt till en kompis pojke som är 5 år - det har gått jättebra, han har hängt i hasorna på S3 hela tiden så idag har S3 varit lite less ett tag, han är ju inte van med såna som vill vara med honom heeela tiden :)

A:s föräldrar har varit på kryssning med Cinderella i helgen, dom har sett på Poodles som är hans mammas favoriter.

Jag själv har passat på att putsa fönster i alla killars rum och bytt till lite somrigare gardiner, idag när jag städade toaletterna så putsade jag och bytte även där, sen när jag ändå var i farten så gjorde jag hallen på en gång, herregud så dammigt och jävligt det var där. Dammtorkade även i sovrummet eftersom jag ändå skulle byta sängkläder idag.
Sen har jag varit bort med en hel påse full med glasburkar och så klippt S1 och gubben. Oh, jag skulle vilja ha en ledig dag till (minst), då hade jag fortsatt med fönsterputsning och städning - då skulle vardagsrummet och tvättstugan också få sig en omgång, tror jag ska ta v-rummet nästa helg faktiskt.

Ha det så bra och passa på och njut om ni har bra väder och dessutom har fördelen att få vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0