Vår??

Är månne våren här nu? Det har varit så fina dagar så man börjar ju bli positiv till sinnet faktiskt :) Visserligen kom det lite snö i lördags men det var inte så mycket så det märktes liksom inte.

Igår var det världens solsken, idag har det också varit fint, inte samma fina solstrålar som igår men ändå bra, var på en riktigt lång härlig promenad efter middan och det var såå skönt, ca 0-gradigt när jag gick och ca -3 när jag kom hem igen.

Har även hunnit med lite handling efter prommisen och så lite duschning av S3, som tur var så kom gubben hem precis när det var dags för kvällsläsningen så den tog han hand om, S3 tycker bäst om när pappa läser för honom, bra för mig för då kan jag ju göra annat ;)

Annars är det inte så mycket som hänt idag. Det var jävligt jobbigt på jobbet, tekniken har strulat på ett stort företag som vi svarar åt och de som ringer in blir inte glada när dom bara får besked i växeln att dom måste prova igen om några minuter, en del hade försökt komma fram hela dan, då är dom lagom glada mot oss i växeln - man känner sig som en klagomur!
Tänk på det alla ni som skäller och domderar så fort någon svarar på ett företag - det kan var jag el nån av mina härliga kollegor som svarar som absolut inte har nåt med företaget att göra - vi försöker göra det bästa vi kan och vill gärna koppla om det går el lämna meddelande så den som söks ringer tillbaka. Lova att inte skälla på växeltelefonisten nästa gång - vi gör allt vi kan för er!!

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 21 då Saltön börjar, det är ett program jag absolut inte missar! Har läst boken som handlar om detta som sänds just nu och då är det extra roligt, man vet ju hur det slutar, men vill ändå se det.

Ska skära mig lite honungsmelon att smaska på till TV:n. Måste ju börja sköta mig igen så jag inte står och stampar på samma fläck hela tiden som jag gjort nu i några veckor, ena veckan några hg ner, nästa vecka några hg upp så har det hållit på så nu jäklar ska jag se till att det BARA blir -tecken framför.

Ha en trevlig kväll alla och missa inte Saltön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0