TJENIXEN

Så var fredan här, den här veckan har rusat iväg precis som tidigare veckor.
I veckan har jag haft elev alla dagar utom igår, har dessutom jobbat till 17.00 alla dagar utom idag, har gått riktigt bra, har inte känts som att klockan varit så mycket när jag åkt hem, mycket säkert för att mina bordsgrannar också jobbat lika länge el tom längre, dessutom ljust ute.
Har också varit skönt att ha kunnat promma el crossat på morgonen, då har jag ju inte behövt tänka på det på kvällen utan bara kunnat slappa.

Idag blev det då ingen prom på morgonen eftersom jag började kl 8.15. Efter jobbet for jag till Gudrun och fixade mina ögonfransar och bryn så nu syns mina ögon igen :). Sen åkte jag hem och började med middan, S2 och S3 hade redan börjat förbereda, vi åt tacos så dom hade hackat grönsakerna klart så jag behövde bara steka på köttfärsen och fixa bröden. Det var så ini bängen gott att jag åt alldeles för mycket, jag känner mig fortfarande mätt.

Tog en prommis ca 1 tim efter maten men det var tungt, var så jäkla mätt, alltså var prommen välbehövlig, jag kämpade på min timme och nu när det är gjort känns det jättebra.
Jag har lyxat till det och köpt mig en mörk choklad (med pistach i)  till ikväll men som det känns nu så tror jag att jag hoppar över den och sparar tills imorgon istället - men det gör ju inget, det är ju bara bra! :)

Ska se Lets Dance ikväll och så Solsidan såklart - det programmet vill jag absolut inte missa, tycker det är jättebra.

Imorgon ska det städas och bytas sängkläder här, en prommare ska jag också försöka hinna med och sen på söndagkväll ska jag ha lite tjejer hit på Alpnaering så på söndag (dagen) ska jag baka nåt gott - kanske potatisbakelser men vi får väl se vad det blir.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0