Och som vanligt...

så är det ett tag sen sist. Jag vet inte varför det blir såhär, tror att Facebook är boven i dramat :)

Sen mitt födelsedagskalas har det egentligen inte hänt så mycket, Jo, förresten, äldste sonen tog studenten den 11 juni, han var så fin så i sin kostym - man är definitivt inte bortskämd med att se honom så finklädd, t o m skorna glänste :)

Vi hade middag och tårtbjudning på kvällen, eftersom vi inte har nån släkt här mer än svärmor, svärfar, gubbens faster och hennes karl blev vi inte så många, det var dom och så kom mina föräldrar från Vuollerim hit också. Det var trevligt fastän vi inte var så många - han fick mycket presenter - mest pengar och presentkort, han verkade nöjd med det.

Jag har haft lite bakerier för mig också - har fått en del beställningar så jag har fått mitt lystmäte av bakning :)

Nu till midsommar har vi tänkt åka med husvagnen till en camping i Boden - har en kompis som rekommenderat den så vi tänkte testa och se vad vi tycker. Vi hade tänkt åka imorgon torsdag men mest troligt blir det inte förrän på midsommarafton - vi håller nämligen på att sätta upp en cykelboda också och måste försöka få till taket på den så det håller för regn och rusk.

Over and out!

Här kommer lite bilder på några av bakverken jag gjort:


         
Vaniljbullar                         Kolaformar                        Skärtorsdagskaka 


         
Biskvier                             Dumlekakor                       Mazarinsnittar   


         
Mintrutor m smörkräm        Norrlänningar

Tack för i afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0