Min elvisp har äntligen kommit!



Visst är den fin?

Jag köpte även den här förhoppningsvis braiga tårtbottendelaren också:



Den får jag prova nästa gång jag ska göra tårta, själva skärgrejen går att höja och sänka allt eftersom man vill skära, det är hack på utsidan av "benen".

Har precis testat ballongvispen och den gick superbra, snabbt och tyst. Det blev en sockerkaka med kardemumma, den står för närvarande i ugnen.

Min dag annars har varit jobb, har haft elev - en tjej som jobbat hos oss tidigare så det var bara lite uppfräschning av minnet hon behövde så jag har haft det ganska lugnt och skönt idag, imorgon får jag sitta själv men sen ons och halva tors ska jag ha elev igen, då är det en tjej som ska börja, hon ska i första hand svara på dom norska kunderna, men även svenska när det inte ringer på norsk-kön.

Efter jobbet så bytte jag om direkt och gick iväg på en prommis, tog samma rutt som i helgen, härligt härligt men svettigt svettigt :)

Nu ska jag surfa här en liten stund, sen ta ut kakan och sen är det väl dags för lite sjungning med Lotta på Liseberg innan man går och lägger sig.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0