Oh så bra det känns!

Vilket väder det har varit idag!!
KANONERS, Solen har verkligen lett mot oss. Jag tror hela Kalix var ute och promenerade idag, träffade flera vänner på min resa. Först gick jag ensam i 1 tim och 15 min, då ringde en kompis och undrade om vi skulle mötas upp och det gjorde vi, då travade jag på 1 timme till med henne, vi hade så mycket att prata om, var så längesen vi har träffats. Så idag har jag verkligen motionerat!

Till middag gjorde jag kassler-stroganoff, blev riktigt gott, jag är annars inte så förtjust i kassler, men kan man gömma den i gryta el gratäng så är det helt OK, serverade ris till.

Har också bakat lite idag, gjorde muffins med chokladbitar och ohojsås inuti, de blev också goda, klart jag har smakat, men bara 1, resten åkte i frysen.

S3 fick ta fram cykeln igår så nu har han cyklat hela helgen, tyvärr har inte hans kompis fått ta fram sin ännu så kompisen har fått gått el springa, sen har dom även hållit på med S3:s flygplansbygge, dom har sågat, limmat, flugit och donat ute i solen.

Till veckan blir det cykel till jobbet för min del, det verkar som att det ska bli varmt, hoppas det inte är minusgrader på morgnarna bara!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0