En lista jag stulit från en annan blogg

Namn: Catharina
Vad drack du senast: Lättdryck Pärpn
Hur många hamstrar har du haft: Noll
Kan du gå ner i spagat: Nix
Vad ska du göra ikväll: Klockan är redan mycket så det blir till att sova strax
Vad ska du göra imorgon: Åka till mamsen och pappsen
Senaste inköp: Mat
Senaste film: Natt på Museet 2
Vad har du i ditt fönster: Garderobsblommor och svärmorstungor
Tycker du om att cykla: Klart jag gör, längtar tills det är dax att ta fram cykeln
Vad ska du göra nu: Skriva färdigt här
Vad ska du göra sen: sova
Sjunger du i duschen: kan väl hända ibland
Vem ringde dig senast: Brorsan
Hur länge sov du inatt: 8 timmar
Vad gjorde du för 3 timmar sen: surfade och såg TV
Vad skulle du vilja göra nu: Hm, vet inte riktigt
Vänner du kan prata med om allt: svårt, jag tror inte att jag har nån som jag kan säga precis allt till..
Har du badat i år: Nej, bara duschat ;)
Tidsfördriv: Älskar att baka när jag inte har nåt annat för mig.
Hur många syskon har du: En storebror
Morgontrött: Nej, kvällstrött
När är du född: Maj
Var bor du: Kalix, sen 19 år tillbaka
Hårfärg: Röd
Ögonfärg: Gröna
Vad läser du för bok just nu: none
Vill du ha barn: Har redan 3, det räcker
Hur stort är ditt boende: alldeles för litet
Brukar du gå osminkad till jobbet: Ja, jämt

Ni får gärna stjäla den av mig om ni vill!!

Nu blir det sängen för mig

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0