Vart tog lördan vägen?

Jisses, var tog den här dagen vägen egentligen?
Jag sov till kl 9.00 imorse, skönt, vet inte när jag sist sov så länge (länge för mig), har sen i somras vaknat senast kl 8.00. Bakade åt E när jag klev upp, det blev en Fridakaka idag.
Sen tog jag en prommis ner på stan, var på Gallerian och köpte doppresent till min kusins lillbebis, vi ska till
Boden på dop nästa helg. Hittade så söta kläder i rosa, rosa strumpor och rosa vantar, man måste ju passa på att köpa rosa när man får chansen, har ju bara killar själv och dom vill inte ha rosa. :)
Hon har en tjej på 5 också så jag köpte en present till henne med, det blev en målarbok och färgkritor. Kanske kommer till användning efter dopet?!

Efter turen på stan så blev det till att göra iordning middan, det blev fläskfile och noisetter idag, till det serverades paprika, gurka och så kall bea-sås. Det var riktigt gott.

Jo, just det, det var ju vägning idag, TJOHO 4,9 kg ner sen jag började min viktresa på allvar för 4 veckor sedan, jag är så nöjd så. Mitt andra delmål är passerat med råge, nu är det 2,4 kg kvar till 3:e delmålet.

Nu ska jag kika vidare här på nätet, sen ska jag nog kolla in Här är ditt liv, såg inte förra så jag måste väl kolla om det är nåt att se..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0