Söndag

Så var då helgen slut, jisses så det går fort, ja, nu är det bara att börja räkna igen...
Morgonen började med att jag städade toaletterna, sen slängde jag ut gardinerna i köket och dammtorkade och putsade fönster, nu är det nya fina gardiner på plats. När det var klart så drog jag ner gardinerna i sovrummet och städade även där, bytte till andra gardiner, mattorna jag tänkte ha hittar jag däremot inte, vete sjutton vart dom tagit vägen...  måste höra med gubben om de möjligen kan ligga någonstans på hans jobb (vi har varit tvungen att ha ett litet förråd där också - kanske dags för lite rensning?!)

Efter allt städande så bytte jag om och travade iväg på en prommis, det blev en 45-minutare idag, riktigt skönt.

Sen har jag lagat mat, idag blev det köttfärslimpa, potatis och morötter, pot och morot har jag hämtat i mitt eget land och nog är det gott med egenodlat alltid!!

Nu kom gubben och husvagnen hem, ska nog gå och kolla hur det går att parkera - eller förresten, jag stannar nog inne tills det är avklarat... lugnast så!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0