Skitväder

Sicket skitväder vi har i Kalix idag - det blåser så man tror träden ska ramla omkull, det kanske regnar också, det syns inget regn men det är blött på vägen.
Jag har inte "vågat" mig ut ännu - blev bakning istället. Idag är det coca-colakaka som bakas, E har beställt, Tack E för att jag får baka åt dig - jag får ut mina baklustar utan att behöva smaka på det, passar så himla bra.

Imorse var det vägning här och jäklar det går bra det här! Det var 1,6 kg till ner så nu är det 3,2 kg på två veckor, första delmålet är avklarat, nu siktar jag in mig på mitt nästa delmål.

Funderar faktiskt på att promma ner på stan sedan, trots vädret, jag får väl klä mig därefter istället.
Igårkväll ställde jag mig faktiskt på crossen också, ville ju få ihop lite steg och stegräknaren stod på dryga 9000 när jag gick och la mig vilket jag är nöjd med trots allt.
Det var riktigt kul att crossa - kanske jag börjar med det igen, kan ju köra prom och cross varannan dag el så kör jag bägge om jag orkar. Nu är kärringen på G!!! ha ha ha

Nu är snart kakan klar, ska nog ta och förbereda lite inför glaseringen.

Ha en bra lördag och blås inte bort!


Kommentarer
Postat av: Eia

2009-09-05 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0