redan onsdag?

Herregud så den här veckan rusar iväg, jag hinner knappt vända mig i sängen så är det en ny dag.
Igår var jag och E ute och prommade trots halvtaskigt väder, det småregnade men det var inte kallt iallafall.

Idag har jag prommat själv, 50 min blev det, gick samma rutt fast andra hållet :) Lite annorlunda :)

Just nu sitter jag och kollar på Idol, längtar tills det blir fredagsändningar istället, det här med utgallring var inte så jättebra, man hinner inte riktigt med och se vilka som är kvar och vilka som åker ut.

Funderar på om jag skulle gå och sova, inget att se på TV och gubben borta, han är i Luleå, är säkert inte hemma förrän efter 22.00.

Hjärnan sover...

Nattnatt

Kommentarer
Postat av: Sabina Rönnkvist

Jag har lyckats!!!! Med skärtorsdagskakan....fasen va jag är bäst



Kram

2009-09-25 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0