Och så var det bara....

TJ0HO 1 ENDASTE DAG KVAR ATT JOBBA!
Fast jag är lite orolig, lillgossen verkar inte så pigg, han har varit trött och hängig ikväll, dock ingen feber men man vet ju aldrig... Nä, jag hoppas verkligen att det inte blir nåt elände.

Jag och B har funderingar på att fara på tjejkvällen på Strömbergs imorgonkväll, är gossen sjuk så går ju inte det, gubben åker ju till Luleå med husvagnen och blir borta hela helgen. Det var meningen att S3 skulle med men nu säger han att han vill stanna hemma, är han frisk så får hans brorsor vara barnvakt men är han sjuk så vill jag nog vara hemma med honom, nå, det får vi se imorgon det. Håll tummarna!

Ikväll har E varit hit och vi har prommat "min" väg, det gick som i ett huj när man har nån att surra med, helt plötsligt var vi hemma igen och det hade gått 30 min och ungefär 3 km, igår gick vi också ungefär 3 km, jag råkades skriva 6 km, hjärnan ville nog kanske att det skulle vara mer men det var det inte, sorry, 6 km på 30 min, då måste vi ha kutat som bara den ha ha ha ha!

Imorse var jag och lämnade tillbaka blodtrycksgrejen, det tog inte många sekunder, skulle få besked med posten hur resultatet blev - tyvärr så tjuvkollade jag och det var inget bra resultat så jag lär nog bli kallad till farbror doktorn.

Såg att Lyxfällan startar ikväll, tänkte jag skulle gå och se det kl 21.00, fram till dess ska jag kolla lite här på nätet, ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas att han ej har samma skit som jag och min familj har inge kul alls. B undrade om det var svininfluensan inte vetjag men jag har ingen knorr än hahahaha.

2009-09-03 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0