Och så var det bara..

ingen dag kvar alls att jobba för nu är det helg!
Har jobbat 7-13.30 idag, har inte sovit vidare bra, vi fick nämligen besök redan vid 0.30 av en liten gosse som inte kunde somna, han mådde lite halvtaskigt, trodde nästan att han skulle vara sjuk idag, men han har varit i skolan och det har gått bra men sen vi har kommit hem har han varit sur och vresig, säkert för att han sovit dåligt plus att han blivit lite täppt i näsan, är nog lite förkyld i allafall, nå bara det inte blir värre än så här så är det ju ok.

Jäklar så det har regnat idag, jag cyklade till jobbet, då regnade det inte alls, var torrt på vägen, jag tänkte mig inte alls för, tog mina slip-inskor och tunnaste jackan, HA, inte så bra med regn, jag SMS:ade gubben som kom och hämtade upp både mig och min cykel på jobbet, sen for vi vidare och hämtade upp gossen på skolan också, då regnade naturligtvis inte så mycket, men vi hann inte mer än stänga ytterdörren hemma förrän det dånade lös igen, men efter det kom t o m solen fram, har inte regnat sen dess.

Jag har nyss varit på ICA och handlat, fyfan så tråkigt det är att handla mat, blä och elände. Inget godis blev det och jag känner mig så himla stolt, känner inte ens sug efter det, det är andra veckan jag har klarat mig nu och det går riktigt, riktigt bra.

Jag har bakat sockerkaka med kardemumma och hagabröd sen jag kom hem, en kaka har jag smakat, sockerkakan är faktiskt orörd ännu, ingen vågar nog ta första biten... få se hur länge den får stå! Jag ska då inte röra den, så mycket vet jag iallafall. :)

Ingen prom blir det idag, kände mig lite trött och lat när jag varit och handlat, tänkte sätta mig och se Doobidoo nu också så... kanske, om jag blir hurtigare sen, så kanske jag ställer mig en stund och trampar på Mr Cross, det var ju ett tag sen sist...

Nä, nu är det bäst att jag skyndar mig till TV-soffan!! Spring, spring, nå det blir ju några steg till!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Blev det ingen tjejkväll?

2009-09-05 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0