Nu är jag trött

Nu har vi gjort Rusta och IKEA, på Rusta köpte vi ek-bänkskiva och på IKEA en bänkskiva i laminat, det blev en mörkgrå med ek-kant, blir säkert bra.
Hittade en spotlampa också som jag ska ha i köket vid soffan så man kan sitta där och läsa och dessutom se vad man läser - inte heller helt fel!

Nu sitter jag och ser på Idol - vi spelade in eftersom det blev så sent i Happis, vi var hemma vid 20.30. Tyvärr hann vi bara med dessa 2 affärer, dom andra hann stänga innan vi var klara på IKEA.

Det blev ingen prom idag, men jag har ändå fått ihop över 10000 steg, IKEA-promenad är inte så dumt det heller :)

Imorgon blir det nog koll på tapeter och golv - bara vi nu hinner - ni vet sega gubbar!!!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Eija

och jag fick lite mer än 10.000 steg igår.

2009-09-12 @ 08:18:58
Postat av: Ulrika

Jag fick bara 5000 blir inte så många i förrådet.

2009-09-12 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0