Nej

Jag vill inte baka föregående inläggs kakor till dig Eija! Beroende på att de var lite jobbiga att göra, fråga om ett par månader :) då har jag glömt bort besväret.

Imorse regnade det, klädde på mig regnkläder och cyklade till jobbet, tror ni det regnade då??? Nä, just det, blötan kom inifrån, jag var ordentligt svettig när jag kom fram, inte kul, kändes inte alls fräscht.
När jag cyklade hem så sken solen fast nu blåser det en hel del istället.

Kakelmakarn har varit hit och kaklat klart på morgonen, hade sagt att han skulle komma i eftermiddag och foga klart men än har han inte varit, men förhoppningsvis kommer han senare så det blir klart nångång.

Annars har det inte hänt nåt speciellt idag, jag har jobbat som vanligt och nu är jag hemma, kopplar av en stund innan jag ska börja med maten, har varit ut i landet och hämtat in potatis och morötter, till det blir det stekt korv och vitsås.

Jag har jävligt ont i högra skulderbladet, vete sjutton vad det beror på, det går bra när jag står och går men så fort jag sätter mig, speciellt framför datorn då gör det ont, skulle vilja ha massage...
Nä, kanske bäst jag sätter igång med maten, då får jag ju stå upp och då gör det inte så ont.

Ha en fortsatt bra dag, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0