Mitt i veckan!

Så har då halva veckan redan gått. Tiden bara rusar iväg.
Idag har iallafall kakalmakarn varit hit och silikonat, äntligen! Han ska komma i morgon förmiddag och fixa helt klart, skönt.

Ikväll blir det ingen prommis, det är föräldramöte på skolan, men jag ska ta och promma dit, blir några steg iallafall, men det tar bara ungefär 10 min dit och så 10 min hem, men det blir så ibland.

Igår var jag på en riktigt lång promenad, 60 min blev det och det var riktigt skönt, det var så varmt och skönt ute, hade även öronen full i musik så då gick det lätt som en plätt, hade nästan kunnat gå hur långt som helst, men jag var ju tvungen att gå hem :)
Det blev också många steg igår, var över 17000 när jag gick och la mig.

Jag rensade i jordgubbslandet igår också, som jag rev och slet, var inte direkt rädd om plantorna men dom verkar ju växa som ogräs så det gör nog inte så mycket. Jag har dom i pallkragar och det enda man såg var en massa blad så nu har jag rensat så att det bara är 6 plantor i varje pallkrage, delade även på dom plantorna så att dom skulle bli lite mindre, förhoppningsvis blir det fler jordgubbar nästa sommar... kan ju alltid hoppas.

Jag har nog inte visat min gurka som jag fick:



Nu är den snart uppäten, riktigt god var den.
När jag rensade bland blommor och blader i helgen så hittade jag 3 gurkor till, synd att jag inte sett dom tidigare, jag slutade ju vattna alla andra utom den här plantan för jag såg bara att jag hade denna. Dom andra var inte alls färdiga men halvstora.

Nu ska jag gå och byta om, snart är det dags för föräldramötet.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0