Måndan avklarad

och jag har varit på en lång härlig promenad, 50 min blev det ikväll, det var soligt men ändå lite kyligt, frös lite om händerna, tur att jag har långa ärmar på jackan som gick att vika ner.

Har inte gjort mer än middag sen jag kom hem från jobbet, idag blev det korvstroganoff och ris, riktigt gott. Efter prommen blev det duschen och sen har jag suttit och surfat lite,  och snart är det dags att lägga S3, han har även läsläxa att göra - den brukar vi göra i sängen, först läser han för mig och sen läser jag en annan saga för honom, funkar alldeles utmärkt.

Imorgon blir det till att kliva upp tidigt, börjar kl 7.00, skönt sen när jag får gå hem tidigt, om jag hinner efter jobbet ska jag ev gallra lite i jordgubbsplantorna - måste även åka på affärn och handla - bläääää så himla tråkigt, varför har inte Copp el ICA en nätbutik så man kan beställa där och sen kommer varorna hem till dörren?? Gud så skönt det skulle vara, nån som håller med?

Har idag anmält mig till företags-stegtävlingen som börjar 28 september, häng på nu!!

Klara färdiga GÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Eija

Idag vinner du.. Har endast 7500 steg hittills.

2009-09-14 @ 20:18:24
Postat av: Anonym

Ja det håller jag med om och tänk vad man skulle vara nyttig för då kan man ju inte gå förbi någon godis hylla innan man går till kassan.

2009-09-14 @ 20:54:18
Postat av: Eija

Nu vill jag veta hur många steg du fick ihop idag...

2009-09-15 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0