Helgen redan slut????!!

Gud så fort den här helgen har gått. Vi började ju med att åka till Happis på fredag, sen på lördag var vi på Wiklunds och kollade på golv och tapeter till köket. Jag blev jätteförtjust i ett alloc-golv i mörkgrått, tapeter hittaade jag också direkt, en ljus beige med skuggrand i lite mörkare beige, blir säkert jättefint. Vi ska kolla vad priset blir om dom gör det, sen får vi väl kolla börsen och bestämma oss.

Idag har jag börjat med att städa inne, sen fortsatte jag utomhus, har klippt och rensat bort en massa blommor, har även satt bort lite i friggebodan, klippte rönnarna efter middagen så nu ser dom lite bättre ut, dom hade fått växa alldeles för mycket så dom hade blivit så långa och jag vill inte ha dom så. Gubben har rensat i garaget.

Är helt slut, det har bara blivit 6175 steg hittills trots att jag hållit på ute nästan hela dan. Till middan var jag in och gjorde potatisgratäng, köttet hade jag stekt klart på morgonen, det blev sååå himla gott, mycket grädde i gratängen ska det vara.

Vägde mig igår och det var 6 hg ner så nu är det sammanlagt 3,8 kg ner, jag är nöjd, nu bara 5 hg kvar till delmål nr 2, jag hoppas det går bra till veckan så jag är där nästa lördag. TJO!

Nu ska jag surfa vidare en stund och sen är det sängen som hägrar, måste först plocka fram lite kläder till imorgon bara.

Sov Gott!!

Kommentarer
Postat av: Eija

Kul att du gått ner... Nu är du närmare ditt mål.. Ha det gott så syns vi väl idag?

2009-09-14 @ 07:00:21
Postat av: Ulrika

Hejja vad duktig du är hoppas jag blir lika duktig snart

2009-09-14 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0