Händer det nåt???

Jag vet inte, det känns som att dagarna går så fort så man hinner inte vara med och märka om det händer nåt. Igårkväll var iallafall jag och E på en prommare, jag gick ner till Gallerian där jag mötte upp henne, sen gick vi tillsammans strandpromenaden, förbi Näsbyn och vidare in mot stan igen, sen gick jag hem själv och E åkte med sin bil hem till sig. Jag prommade allt som allt i 1 tim och 40 min, kände mig riktigt härligt trött i kroppen när jag kom hem, många steg fick jag ihop igår också, 19717 blev det! Inte illa, jag är supernöjd, fast jag tror inte att jag kommer att få ihop så många steg så många gånger men ibland och det är jag nöjd med.
Igår började även stegtävlingen med jobbet, så det är ju inte helt fel att få ihop många steg då. Tävlingen håller på i ca 1 månad (tror jag i allafall).

Det har varit kallt på morgnarna också, -2 drygt både igår och idag, brr, men det är bara att klä sig ordentligt när man ska cykla, man piggnar iallafall till innan man är på jobbet!

Vi har superfint väder här idag annars, solen skiner och färgerna bara sprakar loss, riktigt fint.

Ikväll är det dags för Intersportkväll för oss på Tele, ska dit med alla barnen som behöver både det ena och det andra, risken är att mammas börs gapar tomt efter ikväll, trots 20% rabatt på allt.

Nu är det snart dax att sätta igång med middan - idag blir det potmos och fläskkorv, varmkorv.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0