Håller med!!!

Du är ju bara bäst Sabina! :)
Vad roligt att du lyckades. Det var längesen man hörde från dig, riktigt kul.

Idag har jag och S3 varit på promenad, vi gick den långa vägen till Repa där han köpte sig lite godis, sen fortsatte vi vidare hemåt, tog ungefär 1 timme, precis lagom.
Steg har jag lyckats få ihop idag också - 14374 hittills, blir nog inte så mycket mer ikväll för nu har jag landat i TV-soffan, väntar på Idol.

Kallt var det imorse när vi klev upp, -2 grader, brr, var riktigt kallt att cykla fast jag hade klätt mig bra, tyckte jag  men tydligen inte nog ordentligt, var jättefrusen till efter lunch, sen blev det åt andra hållet, jag blev så varm att jag nästan kokade. Men nu känns det bra.

Nu ska jag kolla vidare här på nätet några minuter och sen blir det Idol för hela slanten!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0