3 dagar...

Så var det bara 3 arbetsdagar kvar, det går ju fint detta!
Idag har jag jobbat till 14.30, sen har jag, gubben och S2 varit på handledarutbildning för körkort i 3 timmar! Det började 16.30 och höll på till 19.30.

Kl 20.00 bra precis traskade jag iväg på promenad, hade inte kommit upp i 10.000 steg, då bara MÅSTE man ju, sen har jag ju tävlingen att tänka på  :) Hur gick det för dig Eija, blev det prommis?
Jag har nu 11191 steg, det lär väl bli några stycken till innan jag går och sover, men inte så himlades många för jag känner att det strax är dags för bingen.

Imorgon ska jag på lassa för att få min blodtrycksmätargrej, den ska jag ha på mig i ett dygn och sen ska jag tillbaka för att visa hur mitt blodtryck är, det var nämligen en aningens för högt när jag var till sköterskan sist så hon ville att jag skulle kolla för säkerhets skull, då är det väl bäst att göra som hon säger.

Nä, nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen.

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Eija

Det blev bara drygt 6700 steg igår.. Idag MÅSTE jag över 10.000 för att ens vara med i tävlingen..

2009-09-02 @ 11:14:24
Postat av: Ulrika

för mig blev det bara 2500 steg igår och i dag är jag uppe i 2584 Men det blir ju inte så många när jag inte kan gå ut och promma pga förkylning.

2009-09-02 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0