Tja

Nu har det gått några dagar på denna vecka, snart är vi mitt i veckan, känns riktigt bra, fast imorgon jobbar jag till kl 19, det känns väl mindre bra men det går väl det med.

Har prommat ensam både igår och idag, K och I hade inte möjlighet att följa med, igår sov I helt  fel tid så då gick det inte, idag gjorde han om samma sak så dom skulle gå senare än vanligt och då kunde inte jag hänga med.
Igår följde S3 med mig, han cyklade och jag prommade. Idag stannade han hemma alldeles själv, första gången han var helt ensam hemma, det hade gått jättebra, jag skrev upp mitt mobnr ifall han ville nåt men det hade gått jättebra. När jag kom hem från prommen som tog en timme så ställde jag mig på crossen i 20 min, ville för det första bli lite varm, kände mig lite småfrusen när jag kom hem, sen ville jag få ihop minst 10000 steg, det lyckades jag med, har nu nästan 13000 steg.

Jag fick med mig gubben på handling ikväll, det är så bra när jag slipper åka själv, handlar ju alltid så mycket och väskorna blir så tunga att bära, sen är det ju ett plus att jag slipper köra också :)

Imorgon börjar jag ju sent så då tänkte jag ta en timmes prom vid 8-tiden, crossa efter det i ca 20 min. När jag är duschad och klar kanske jag tar och bakar till B, hon har beställt coca-cola-kaka, får väl se vad klockan är om jag har tid, annars får jag ta det en annan dag istället.

Nu är det nog bäst att jag går och kollar S3, måste ju få i ordning honom för sängen, behöver inte, nu kommer han själv hit, så då är det väl bäst att gå och fixa till honom lite.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0