Söndag

Som vanligt så har det tagit ett tag innan jag skrivit, men nu är jag här igen! :)

Kl 9.22 slog jag upp mina gröna!! WOW, jag har kunnat sova länge!!! Vaknade vid 8 men tvingade mig själv att somna om, tänkte att jag ska minsann ligga en liten stund till - och se vad det blev!!!
Jag är himla stolt över mig själv, klev upp och så bytte jag om till prommarkläder, fick t o m med gubben så 10.15 ungefär var vi klara för avgång, gick strandpromenaden till ICA Hjärtat, upp förbi Gästis och Kalix Glasmästeri, sen raka gångvägen mot Djuptjärn och Stenbäcken, var hemma igen drygt en timma senare, riktigt härligt fast jag hade väldigt ont i höften hela tiden, var skönt med varm dusch efter frukosten, var tvungen att äta före, magen hade skrikit MAT länge.

Efter duschen var det dags att börja ordna inför mina gäster som skulle komma, det var ett glatt gäng som kom, TACK TJEJER!! Ni är himla trevliga allihopa, bara så ni vet :)
Beställningar blev det också, det tackar jag ödmjukast för. Själv köpte jag teljus och 3 st ljus i små glas.

Idag blir det köpespizza till middag men ännu är vi alla mätta efter fikat så vi ska vänta ett tag till innan vi ringer och beställer, S1 ska sen åka och hämta, vad det är skönt med stora grabbar!!! Mamma slipper köra bil, jippie!!!

Nu ska jag surfa vidare på nätet, vi höres!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tackar tackar! Är allt en ynklig liten kulting nu...

2009-10-18 @ 19:13:48
URL: http://jezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0