Söndag och nytt inlägg - det nya! :)

Det verkar som att det bara blir uppdateringar på söndagar, ser att det var söndag sist jag skrev nåt. Sorry folks!

Nå, veckan har varit och farit kan man säga.

Måndag: Jag jobbade 11.30-18, prommade på morgonen, crossade också, fick ihop massor med steg, efter jobbet hanns inte så mycket, var trött, såg TV, gick och la mig.

Tisdag: Jobb 9-15.30, hem efter jobbet, lagade mat, prommade, hem, såg lite TV och så sängen.

Onsdag: Jobbade 9-15.30, samma som tisdag, inget nytt.

Torsdag: Jobb 8.30-15, varvade ner en stund efter jobbet, sen laga middag, ut och promma, se lite TV och så sova.

Fredag: Jobbade 8-13.30, hem, K ringde, hängde med henne och I på prom, blev en kortare variant, sen hem och städa lite i husvagnen, laga middag, se på TV och så sova.

Lördag: Ledig. Hade ställt kl på 8.00 för att hinna sätta tvätt i torktumlaren så att det skulle hinna torka innan S1 och S2 skulle åka iväg till Boden, de skulle åka vid 10-tiden, S1 skjutsade S2 dit för att han ska vara hos mormor och morfar nästa vecka under lovet, mormor och morfar hämtade upp i Boden. När dom for, ca kl 10.00 så prommade jag iväg ner på stan, var in på Intersport, Apoteket, Life och Hemköp. Väl hemma blev det dusch och sen lite vila innan det var dags att börja med middan, det blev palt, mmm himla gott!
Hade med mig The Refreshments i öronen så det gick som en dans.... :) Måååånga steg fick jag ihop på det också, ett jättebra tips, slå på nån bra musik för då kan inte fötterna vara stilla!
Såg Körslaget och CSI Miami, sen sova säng säng säng.

Söndag: Imorse vaknade jag 8.00 (enl vintertid), klev upp och satte nästan genast igång med veckostädningen, redan kl 10.30 var den klar, åt frukost och sen prommade jag iväg, tog stadstur även idag. Gjorde Intersport igen, de hade clubdag, där inhandlade jag ett par svarta Adidasbyxor och en rosa!! tröja som jag ska ha när jag ska gymma (kortet är inhandlat så det är bara att sätta igång).
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen provade jag kläderna som passade bra, sen såg jag Dansbandskampen som jag missade igårkväll. Efter det så blev det middagslagning, idag blev det köttfärs i ugn med ris till, gott det också! Lätt att göra och fort går det också.

Har även hunnit med lite tvättning av sånt som ska hängas undan, känns skönt när det är gjort.

Nu sitter jag här och mår :) Ska väl kolla lite på andras bloggar och sånt en stund, sen blir det väl TV igen, ska se Fightning Fat på 7:an kl 20.00 och efter det är det väl bara att hoppa i bingen - det är ju måndag igen imorron.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0