Oj, en hel vecka har visst gått..

Nog märks det att veckorna går alldeles för fort, hinner ju ihnte ens blogga!
Nå, det har väl inte hänt så mycket i veckan, har prommat varje dag, den här veckan har jag prommat med en arbetskompis som är hemma och är barnledig med världens sötaste lilla grabb. Det har varit riktigt trevliga promenader och tiden går så fort. Har även prommat med världens bästa E vilket också alltid är trevligt.

Idag har mor och far kommit, de ska stanna till på söndag. Passar bra, jag är nämligen gräsänka, gubben åkte till Stockholm i går torsdag och ska stanna till på söndag. Idag när jag kom hem så säger S1 att han också ska bort i helgen, han skulle till Östanfjärden och lana med 2 kompisar, han åkte vid 17.30 tiden. S2 är iväg med kompisar men kommer hem senare ikväll, S3 har dragit med morfar till sitt rum, inte får han se Idol inte, nä, det ska ju lekas!!

Imorgon blir det stan med mamma, sen ska hon göra kåldolmar och palt, palten ska vi äta till middag imorgon och kåldolmarna blir infrysta för middag senare, mm så bra när mamma kommer och fixar lite mat. Dessutom var det hon som betalade allt ikväll när vi var på Coop och handlade, hon tyckte jag skulle passa på att handla sånt som vi behöver, inte bara till kåldolmarna, klart man vill vara snäll och låta henne betala :)

Nu blev det reklampaus, herregud, det har ju inte ens börjat ännu!

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0