Uppdatering

En hel vecka har gått sen sist jag skrev nåt, men tiden går så himla fort att man hinner inte kliva upp på morgonen förrän det är dags att gå och lägga sig igen.

I veckan som varit har jag i allafall prommat varje dag, 1 tim varje gång, det ser jag till att hinna med. Är så himla skönt och avstressande att promma! Vägde mig igår och det var 1,1 kg ner och jag är sååå nöjd, nu är det sammanlagt 8,9 kg bort. Endast 1,1 kvar till 10 kg, sen är det bara 2 kg kvar till nästa mål så det är bara att fortsätta och går det så här bra framöver så är det ingen big deal!!
Jag och M har även varit på gymmet, körde armar ordentligt, hade mojto träningsvärk!! :)

I torsdags kände jag mig trött, på väg att bli sjuk men som tur var så blev det inget av det så förhoppningsvis var det bara trötthet som gjorde att jag kände mig som jag kände mig.
Ont i halsen har jag haft av och till i veckan också men det har inte blivit nåt mer av det, håller tummarna för att det inte bir nåt heller.

I helgen har jag bakat lite, igår gjorde jag dubbel sats drömmar, Boel fick ta hälften, idag har jag bakat hallongrottor.
Igår bakade jag även mjukkakor, det var länge sen jag gjorde det sist, dom blev jättebra och goda.

Idag har jag städat i hallen, bytt gardin i dörrfönstret och bytt mattor, har skurat i hall, kök och tvättstuga, bytte även matta i tvättstugan. Känns enormt skönt.

Nästa helg blir det konsert i kyrkan med Magnus Carlsson, ska bli så himla kul, det blir jag, B, S och U som ska följas åt dit. Det är en julkonsert så förhoppningsvis får man lite julstämning.
Som det är nu så har jag ingen julstämning alls, det känns som att jag skulle vilja bojkotta julen i år.
Har heller ingen aning om vad jag ska ge mina barn i julklapp, nån som har förslag på klappar till 3 pojkar på 8, 16 och 18 år?

Nu lite slötitt på TV:n och sen sängen.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0