Tjohej i stugorna!

Idag är det torsdag och som vanligt så har veckan gått superfort. Idag har jag haft elev hela dagen, skönt med elev som kan det mesta, dessutom har vi bara haft connect så det är snabba samtal rakt över. Ska ha samma elev även imorgon. Hon skulle börja svara lite då så då får jag ännu mer avslappnad dag :)

Idag blev det en en-timmes prommare med The Refreshments i öronen - det gick minst lika fort som igårkväll :) Kanske t o m lite snabbare, man går ju efter hur snabb el långsam musiken är - visst är det konstigt egentligen?!

Har inte hänt så mycket här, jag har följt med S3 till tandläkarn idag och det gick bra, inga hål, inte ens början till det och borstningen fick vi tummen upp för och det känns ju bra. Nästa år skulle han bara till tandhygienisten, så först om 2 år skulle han tillbaka till tandläkaren.

Fick veta ikväll att influensavaccinet är slut, herregud, det verkar ju slut jämt!!! Vi har här i Kalix att barn 7-12 år plus deras familjer kan komma nästa vecka, hade tänkt fara på tisdag men nu verkar det som att inget vaccin finns förrän på torsdag och då lär det väl vara fullt hela dan så man inte har en chans att få komma dit. Nog är det väl konsigt att vaccinet kan ta slut sådär! Dom borde väl veta på ett ungefär hur många pers det finns??? eller....???

Nu ska jag gå och se om S3 ätit klart sin kvällsmacka, sen blir det dusch, tandborstning och nattläsning.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Sabina Rönnkvist

Klart att vaccinet tar slut när alla som inte ska ha det nu tar det!! Jag blir så jäkla irriterad på friska människor som "tränger" sig före kroniskt sjuka!



Jag vaccinerade mig för 1 ½ v sen och sambon för 1 v sen. Tjejerna har haft svininfluensan så jag har inte så bråttom med de. Avvaktar med deras.

2009-11-07 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0