Till Eija!

Hej på dig min vän, jag vet att det var ett tag sen jag skrev nåt men du förstår att jag har faktiskt inte varit i närheten av en dator på fleeeera dagar, har ju haft semester och varit på camping med G och S3.

I onsdags vid 15-tiden begav vi oss iväg med vagnen till Luleå och Arcus Camping, U och hennes familj hade redan kommit fram, men de var iväg och äta när vi landade, när vi var klara med förtält och annat diverse som måste ordnas for även vi iväg och åt, det blev pizza i Gammelstad - jättegod.

I helgen har vi varit på mässan, gubben min har stått i MFK Jupiters monter både fredag och lördag så honom har jag inte sett så mycket av men jag har ju haft U att umgås med, vi har haft riktigt trevligt. På lördan var hennes gubbe så snäll att han tog med sig barnen - inkl min lille son till Leos Lekland, där blev dom i flera timmar, jag och U passade på att ta en riktigt lång promenad under tiden, sen satt vi och snackade lite om allt mellan himmel och jord i husvagnen.

På mässan köpte jag en jättesnygg tröja stickad i alpackaull, lite lakrits och polkagrisgodisar, sen blev det inte så mycket mer. Mesta handlingen gjorde jag på torsdan när vi var i stan, då köpte jag mig 2 st tunikor, 2 mössor, 1 par nya vinterkängor (att promma i) och lite annat smått och gott. Börsen tom trots att jag nyss fått lön, snyft snyft, blir ingen mat till barnen den här månaden, de får leva på rester och fläsket...

Nå, det var det om det det, nu ska jag försöka vakna till liv här för jag tänkte se lite TV sen.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Eija

Tack min vän för att jag får veta vad som händer i ditt liv:-)

2009-11-03 @ 06:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0