Söndag igen

NÄÄÄ, helgen har gått alldeles för fort, vill inte ha måndag igen, vill vara ledig MEEER!


Igår bytte jag sängkläder, tyvärr kunde jag inte låta dom hänga ute pga snövädret men jag fladdrade av dom lite i allafall :) Fick även skotta för första gången den här säsongen, blä, inget jag tycker är kul, skickade ut S2 idag.


Var också på en prommis, ner till Gallerian, WOW, när jag kommer in får jag nästan en chock!! Jävlar vad folk det var, överallt, jag hade glömt att det skulle vara löjromsfestival, tydligen var det gratis smakprover!! Jag skulle på apoteket så det var bara att bana sig fram bland alla människor, efter inhandling så smet jag ut andra vägen, puh, då slapp jag gå samma väg genom folksamlingen igen.


Det var väldigt halt på vissa ställen efter vägen, höll på att sätta mig på arslet flera gånger, värst var där traktorn varit och skottat, det var glashalt.


Idag har jag också prommat ner till Gallerian, inte fullt lika mycket folk, skönt! Idag var det barnens dag, det var nån Pippi-skattjakt, sen var det Uppdraget, men det stannade jag inte och kollade på. Jag var där som hjälp till S1 som skulle köpa skor, jacka och täckbyxor. Han hittade skor på Eurosko och en täckjacka och byxor på Team Sportia. Det var väldigt svårt att hitta täckbyxor som passade, han är så lång och smal att ska han ha långa så måste han ha stor storlek och då blir dom alldeles för stora i midjan. Tjejen som jobbade hittade ett par andra byxor istället, typ  fodrade skidbyxor som passade så dom blev det. Jackan var jättefin, den var blå, inte svart, jag är nöjd, annars brukar det alltid bli i svart.


Har nyss klarat av middag och disk, skönt att allt MÅSTE är gjort nu, nu kan jag bara slappa. Har Grabbarna Grus i öronen så det går som en dans...


Ikväll kommer gubben hem också, fast jag får vänta ända tills kl 22.00 ungefär, herregud då har jag ju nästan somnat. Får väl försöka hålla mig vaken tills han kommer i allafall.


Ha dé


Kommentarer
Postat av: Eija

nä inte kan du gå och sova innan gubben har kommit hem..

2009-11-08 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0