Inget att skriva om

Har egentligen inget att skriva om, det hinns inte med så mycket för tiden bara rusar iväg...
Har prommat som vanligt 1 timme om dan.
Jag och M kunde inte gymma i tisdags för hon fick lite strul med hästen så vi tänkte försöka oss på gymmet imorgon istället, får hoppas det går bättre.

Imorgon ska barnen iväg och få influensavaccinet, förhoppningsvis hinner det inte ta slut. Jag ska skicka iväg dom tidigt på morgonen så kanske de hinner bli klara före lunch.

Har precis suttit och gjort räkningar så nu har jag huvudvärk, tror jag det!!! Fan så mycket pengar man ska ut med, över 1000 kr i skolkort, där får man för att man skaffat 3 ungar!!! Synd att alla ska vara betalda samtidigt. Sen var det lite prenumerationer och årsavgifter på olika föreningar, klart som korvspad att dom kommer nu och också ska vara betalda samtidigt.
Nä, man får nog ta och gå igenom alla sina prenumerationer och annat, kanske man kan spara in lite om man tar uppehåll ett tag?!

Nu ska jag gå och sätta mig och se Halvåtta hos mig, hör att G tog S till tandborstning, skönt då behöver inte jag idag.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0