Gräsänka

Är nu gräsänka, kommer så vara ända till på söndagkväll. Gubben for iväg vid 17-tiden ikväll, S1 skjutsade iväg honom till en väntande buss som skulle ta honom och några till gubbar till Kallax för avfärd mot Arlanda och sedan vidare till Enköping.
Själv travade jag iväg på prommis när de åkte iväg, var hemma en timme senare, gick i ett väldans tempo, jag travade förbi 2 par och då måste man ju hålla kvar takten så dom inte kör om en igen :) Jisses så jag travade på, var ganska svettig när jag kom hem så det blev en tur i duschen. Sitter nu och väntar på att S3 ska ha sett klart TV för att kunna gå och borsta tänderna och sen lägga sig, blir lite godnattläsning också, sen ska mamma se på Bonde Söker Fru.

Har haft enorm tur idag också, det började med att en av prodledarna mailade och frågade om jag kunde ha elev torsdag och fredag, jag svarade att det gick bra. (fredag hade jag pass till 18.30). Tänkte inte på att jag jobbade sent. Sen på eftermiddan skojade jag lite med produktionstjejen om att jag gärna ville ha ett mail om att jag fick gå ett tidigare pass på fredag. Döm om min förvåning när det nån timme senare dyker upp ett mail med frågan om jag ville gå 8-14.30 istället. Såklart jag ville!! Tur även för min elev som slipper gå sent på en fredag. Har även bytt bort alla mina andra sena pass så nu 6 veckor framåt har jag inget pass senare än till kl 16.00 och jag är SUPERNÖJD!

Igårkväll var jag och M iväg och gymmade och det känns nu kan jag säga, jag körde mest armar, mage och rygg, benen vet jag att jag är stark i redan, körde bara lite på dom. Undrar hur det känns imorron? Hur är det med dig M? Men det känns ändå skönt för då vet man ju att det tagit där det ska.
Vi har väl tänkt försöka gå 2 ggr/vecka men just denna veckan gick det bara igår, sen var vi bägge upptagna med annat, men går det inte en vecka så är inte det hela världen, nästa vecka kanske det går bättre med 2 gympass, vi får väl se. Ska iallafall försöka på tisdagar och torsdagar.

Nu är nog snart S3 redo för tandborstning så det är väl bäst att avsluta här.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0