Dan före Första Advent!

Ja, herregud, nu är det sådär länge sen igen!! Fan, att man inte hinner allt man vill!

Oj, vad har hänt sen sist då, inte lätt att komma ihåg. Fast i och för sig, här går allt i samma hjulspår..
Jag går fortfarande ner i vikt och det är ju inte helt fel, imorse när jag vägde mig var det sammanlagt 10,2 kg ner!!
Jag har klarat målet som jag satt upp till jul, så nu har jag utökat med 2 kg till som jag tänkte försöka ta fram till jul och jag hoppas det går bra, annars så har jag ju redan klarat första stora målet! Blir det 2 till så är det en superbra bonus.

Ikväll ska gubben på julmiddag som jag inte ska vara med på, jag och S3 ska istället till U tillsammans med B och kolla på Dansbandskampen, det kanske blir nån cider också, vem vet...
Jag har bakat en kladdkaka till ikväll, det blev en med chokladfudge på, den blev inte vacker så jag får hålla tummarna för att den smakar bra istället. Den sjönk ihop i mitten och sen när jag hällde över fudgen så reste den sig lite i mitten, ser ut som nåt konstigt berg där men men...

Igår var jag och tog vaccinsprutan, det kändes absolut ingenting i armen på hela dagen, inte förrän på kvällen då fick jag jätteont i axeln och nacken, har haft ont hela natten och även idag fast nu känns det mycket bättre, fast riktigt bra är det inte ännu, men det går ju åt rätt håll så imorgon känns det säkert ännu bättre.

Snart blir det middag här, lite rester, det blir både kyckling, tacos och köttfärsgratäng. Det blir säkert bra!

See you!

Kommentarer
Postat av: Eija

Härligt att höra att du redan nått ditt mål. Jag fortsätter hålla tummar och tår för dig :)

2009-11-29 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0