Baka baka kladdig kaka

Ikväll har det blivit bakning av kladdkaka, till fredagsmyset och Idol lite senare.

Slutade jobbet 14.30, kom hem strax före kl 15.00, när kl var 15.03 travade jag iväg på en prommis, var hemma bra precis kl 16.00, in i duschen och sen blev det middag, S3 hade beställt parisare med bröd så det blev det idag, med gurksallad på, riktigt gott.

Efter middan har jag inte gjort ett smack nytta, har mest suttit på facebook och gjort en massa quiz och läst andras inlägg och kollat vänner mm. Känns lite... sådär men herregud man kan inte alltid vara nyttig, måste få slappa lite emellanåt också, eller hur?!

Här har det kommit lite snö idag, det var riktigt mysigt att promma, det knastrade lite under fötterna och så kändes det ljusare ute, fast nu räcker det, nu tycker jag att det är nog med snö, mer än såhär blir bara för mycket, tyvärr vet jag ju att det inte kommer att stanna vid den här mängden, men man kan väl alltid få önska i allafall?!

Imorgon hade jag tänkt slänga ut sängkläderna - bara det inte snöar förstås, har inget tak någonstans, jävligt irriterande när man vill vädra, får hela tiden ha koll så att det inte börjar regna el snöa.
Sen tänkte jag även ta en prommare ner på stan, ska på apoteket en sväng, sen måste jag även handla, funderar faktiskt på att åka iväg på affärn redan vid 9-tiden om jag är vaken och uppe då vill säga, jag tänker inte ställa klockan :).

Till middag imorron är det bestämt köttfärspaj, det ska bli riktigt gott, är jättelängesen vi åt det.

Tror jag ska gå och vispa grädde till kakan som vi ska ha senare, så är det gjort. Får väl slappa lite mera sen.

Ha en bra fredagsmyskväll nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0