Tjohej!

Har jobbat idag, ett bra pass, slutade kl 14.00, åkte raka spåret hem och satte igång med målandet av luckorna som fick grundfärgen i fredags, dom var torra nu, förhoppningsvis behövs det inte målas mer utan det räcker med ett varv, det lär väl synas när det torkar.
Imorgonbitti tänkte jag ta resten av luckorna, de är säkert riktigt torra då, dom känns torra redan nu men det är lika bra att vänta så det inte blir tokigt. Jag börjar 12.30 så jag hinner om jag börjar direkt alla åkt till jobb och skola. Sen får ju allt vara ifred tills på eftermiddan och det är ju bra.

Har nyss suttit och kollat på kökskranar, den jag visade tidigare:
 
var en aningens dyr, 4500 kr!! Så tyvärr, den blir det inte.
Hittade några andra som var fina också och inte så värst dyra, från IKEA:

endast 745 kr, riktigt fin tycker jag.

Den här gillar jag också:
 
den kostar ca 1700 kr, överkomligt.

Sen är det ju kakel, vad ska jag ha??? Vilken färg??? Storlek???  Det blir inte lätt. Jag tror faktiskt att jag ska ta med en liten lucka till butiken för att kunna se bättre vad som passar. Nån som har nåt förslag???

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eija

Välj nåt kakel som bryter av mot dina luckor... Det skulle nog vara ganskaa snyggt tror jag... fast jag är ju väldigt feg av mig..

2009-05-04 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0