Syns igen! :)

Nu syns jag igen! Jag har nämligen varit till frissan och permanentat ögonfransar och bryn. Eftersom jag aldrig nånsin sminkar mig och har superljusa fransar så brukar jag färga dom och nu var det dags, har varit "osynlig" länge nu :)

Tack för tipset om binar-olja, finns den på Rusta?
Isåfall ska jag försöka komma ihåg att inhandla även den när vi hämtar bänkskivorna.

Jag ska strax iväg till jobbet, börjar kl 11.00 och jobbar till 17.30. Solen skiner idag och cykeln är lagad så det blir cykling till jobbet. Fast just nu sitter jag och fryser, men det blir väl ändring på det om en stund, jag brukar vara lagom varm när jag är vid kyrkan, då har jag kommit ungefär halvvägs.

Nu har vi bestämt var vi ska husvagnsbo till midsommar!!! Det blir Piteå även i år, det var så himla mysigt där ifjol så vi tänkte köra repris, förhoppningsvis är det inte fullt lika blåsigt som då.
Är det nån som har lust att haka på???

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Binar-oljan köpte vi på färgaffären, den är superbra, man anv den bla till båtdäck på träbåtar för att få fram glansen och lystern i trät + att de ska vara superbra skydd mot väta som du förstår :-)

2009-05-13 @ 21:54:04
Postat av: fråga...

Är de obehagligt att färga ögonfransarna?

Dyrt?

Var gör du de i Kalix? :-)

2009-05-13 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0