Sommar!

Idag har nog sommaren anlänt! :) Fast det blåser som attan, men man kan kanske inte få allt?!
Igårkväll var vi ute hela familjen och krattade gården, så nu är det klart för år, känns väldigt skönt.
Jag och S3 har varit på Coop och köpt penseer idag, han har satt i sina egenhändigt gjorda blomlådor och jag har satt i en kruka jag har på bron, här kommer lite bilder på det:

Här blommor i blomlådan:            Närbild på en av blommorna: 
                

Här är mina blommor tillsammans med ankan:


Jag såg att det knoppas bland tulpanerna:


Jag har varit runt och kollat lite i rabatterna och det verkar som att en del perenner har dött, inte roligt, får nog ta och inventera lite bättre och se om jag kan hitta några nya att plantera där istället.

Nu ska jag surfa vidare här en stund och sen blir det Så ska det låta, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0