Solen skiner och man är ledig!

Helt perfekt måste jag säga. Gårdagens kalas förflöt lugnt, det var bara familjen som firade 18-åringen, han fick nåt till datorn, fråga mig inte vad för jag kan inget om sånt där, det var pappa som fixat, han blev då nöjd i allafall :) Av mormor och morfar fick han pengar och det är ju alltid populärt!
Nån majbrasa gick vi aldrig på, efter tårtkalaset kände vi oss nog alla lite trötta, vi satt lite varstans och halvsov resten hav kvällen.

Dagen idag började med huvudvärk - inte så kul, nu känns det bättre, tog en tablett direkt jag klev upp. Solen skiner så man kan ju inte börja deppa ihop då!
Ska strax väcka gubben som ligger här i rummet bredvid och snarkar högljutt, sen efter frukost ska vi (jag) nog ta och börja med rengöringen av köksluckorna, förhoppningsvis torkar dom snabbt ute så jag kan slipa dom, kanske jag  t o m hinner måla ett varv idag, det skulle ju vara roligt.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lycka till med målningen!

2009-05-01 @ 10:37:57
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0