Semester

Just nu är det verkligen semester, går inte att göra så värst mycket nytta här, ganska skönt att slippa!
Tyvärr var det ju väldigt fint soligt väder igår, dock lite blåsigt mellan varven, jag hade ju inte så mycket annat att göra än att sitta ute och läsa el bara slappa brände mig ju såklart, ATT MAN ALDRIG LÄR SIG! Jag är jätteröd i ansiktet, på armarna och på bröstet (inte brösten ha ha), fast där gör det inte ont, bara rött, däremot är jag även röd på benen, och där gör det även lite ont, känns lite underligt, försökte smörja in igårkväll innan jag la mig men det är ändå stramt.

Idag var det mulet när vi vaknade, har regnat under natten, har hört hur det smattrat på husvagnen, vi åkte iväg mitt på dan till gubbens kusin och hans familj, han har en son på 2 månader som var SÅÅÅÅ URSÖT, jättemysig, han både skrattade, grät och sket i mitt knä, som tur var så höll bajset sig i blöjan :)

Efter det besöket åkte vi på Järnia och ICA Kvantum, då var det jättesoligt och varmt, himlen var kolsvart, vi var helt säkra på att det skulle komma världens åskväder, men jag vet inte var det blev av, här på Knöppelåsen är det iallafall uppehåll, just för tillfälolet så lyser solen som bara den, skönt, hoppas den fortsätter lysa, vi har tänkt grilla även ikväll, idag blir det pepparbiff och potatissallad, S3 ska ha grillkorv och bröd.

CHIPS!! Jag som i vanliga fall inte gillar chips är jättesugen på det just nu, på radion, rix fm gör dom reklam om chips jämt och ständigt, inte blir det bättre då inte, som tur är så har vi inte köpt chips och inte ska vi iväg och köpa det heller så det får jag klara mig utan. Lite engelsk konfekt har jag däremot, tänkte smaska på det ikväll när det är Robinson.

Nu ska jag kolla vidare här på nätet en stund, vid 17-tiden tänkte vi börja med grillningen.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Eija

Det låter som att du trivs i taikonlådan... Inte så mycket att göra utan bara slappa. Inte helt fel.

2009-05-23 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0