Överraskning, tjoho!

Igårkväll for jag, B och M till U för att överraska henne, hon fyller nämligen 40 på söndag, hon trodde hon skulle undkomma oss eftersom hon åker bort till helgen, men tji fick hon!! Hon jobbade till kl 18 så vi tre tjejer for lite före till henne för att vara på plats när hon kom hem, och det var vi, det var så kul för hennes man och yngste son var inte heller hemma när vi klampade in, endast den äldste sonen så vi gick in och bänkade oss i köket, satt och pratade när yngste sonen kommer in i köket och tror att mamma är hemma, säger
-Är du hemma redan?
och så ser han oss och bara gapar, sätter handen för munnen! Snacka om att bli överraskad, vi berättade att vi skulle överraska mamma och att han inte får säga nåt  när hon kommer.
 Han var eld och lågor och jätteuppspelt, riktigt roligt att se, när hon kommer in genom dörren kan han nästan inte hålla sig utan säger hela tiden mamma, mamma du måste se i köket, när hon väl kommer in så sitter vi där och börjar sjunga i högan sky, hon blev också sannerligen överraskad och sonen tyckte det var hur kul som helst.

Vi gav henne denna:


Och så dessa till (utan glaset):


Jag tror att det var ett lyckat kast, hon verkade glad över dom i allafall. Ljusen doftade jättegott.
Ha en bra "riktig" födelsedag på söndag!!! HURRA HURRA HURRA HURRA!

Idag har det annars varit en regnig dag, det har regnat i stort sett hela dagen. Men det gör inte så mycket just nu iallafall, när gubben kommer hem så ska vi sätta igång med projekt  "vägg-bakom-diskbänk", lär väl ta resten av kvällen antar jag, förhoppningsvis går allt som det ska och vi blir klara i någorlunda bra tid, jag är så himla trött på kvällarna, just nu har jag dessutom huvudvärk så det blir nog lite jobbigt, hoppas bara vi slipper bli osams :)

Jag har nyss lagt in på Försäkringskassan min föräldraledighet för i sommar, snyft, snyft, det blir min allra sista föräldraledighet NÅNSIN!! Känns lite tråkigt men sånt är väl livet, barnen växer och blir stora men själv är man inte äldre än sisådär 20!!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu har du skrivit fel det är ju 20 år som jag fyller på söndag hihi: ) Jag blev jätte glad över presenterna jag har ju tidigare funderat på en sådan ljushållare men hållit lite i börsen. Det var mina favvo dofter på ljusen kanon jätte tack!!!! (Kakan var super Oskar med kompisar käkade upp resten sedan ni åkt)

2009-05-28 @ 09:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0