NU är det gjort!

Tjoho, tjohej nu har vi varit och beställt kakel, om ca 2 veckor kommer Kakelbolaget och sätter fast det åt oss, tänker inte avslöja vad det blir, det får ni se när det är klart!

När vi kom från stan, vi var först till Kakelbolaget och sen till Coop, då tyckte vi att det var lite för fint väder för att vara inne och demolera, vi gick ut istället, jag har satt gurkfrön, planterat glaminilökar och underblomma, har också rensat i jordgubbslandet. Var riktigt skönt ute i solen, i skuggan kändes det lite huttrande.

Till middag blev det grillat: Flintastek med grillad majs och paprika, provade även nån ny pommes men jag tyckte inte att de var så bra, efter middan har jag haft sittning på dass, mindre kul, vet inte heller varför, misstänker att det kan vara nån kryddning el köttbuljong på flintan el potatisen som innehåller nåt med mjölk i.

Om en stund ska vi fortsätta med demoleringen, sen blir det Robinson och Eurovision.

Mitt nyrensade jordgubbsland:


Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0