JA MÅ JAG LEVA!



En sån här blev det till mig idag! Riktigt god. Det som inte syns är att det är rosa grädde på, det bestämde S3 att det skulle vara och så blev det.

Jag fick en


Har nyss varit in på hemsidan och fixat till den så nu är den redo för att promma, synd bara att det är så blött ute, fast jag har prommat inne , har nu gått ihop 137 steg WOW!!

Vi, jag och gubben har varit och kollat på bänkskiva, kran och plåt idag, herregud, vad ska vi ha?????  Vi hittade en fin, Acacia på XL Bygg men då hade den utgått, FAN, den var riktigt fin, lite mörkare än ek, annars såg den lika ut, kollade istället på ek då, så ev att det blir det istället. Plåt hade dom också men jag tyckte den var lite för dyr, plåt inkl kran 7000 kr, hittade plåt och kran för 6000 på Coop Bygg, även om det också kostar så var det i allafall 1000 kr billigare, så vi får se vad det blir i slutändan.
Det fanns fint kakel på XL också, extrapris 390 kr/kvm och vi behöver bara 2 kv så det blir ju inte så farligt. Vi får se, vi får se. Bara jag slipper vänta för länge, min gubbe är ju liksom lite seg av sig, men jag har sagt åt honom att i det här fallet ska det gå fort och jag har sista ordet för vad det blir för nåt!!

Nu ska jag surfa vidare här en stund och sen ska jag GÅ till vardagsrummet och kolla på Robinson.

See you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Använd nu presenten riktigt ordentligt ;) Förresten finns det affärer som är myyyyycket billigare på sånt som ni ska ha...

2009-05-10 @ 11:37:32
Postat av: M

Förresten, vad behövde du hjälp med?

2009-05-10 @ 17:28:18
Postat av: Jessica

Oj jag missade att du också fyllde år i lördags =) Ett stort grattis i efterskott. Kram kram

2009-05-13 @ 10:13:58
URL: http://jezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0