Hemma

Igår vid 16-tiden kom vi hem igen från campingen. Det småregnade hela dagen så det blev ingen flygning för grabbarna. Jag hade gärna velat vara hemma lite tidigare men men... gubbar och pojkar! Alltid får man vänta :)
Väl hemma igen så beställde vi pizza till middag, vi orkade inte börja laga nåt, jag åt en köttfärs-ananas som var riktigt god, något salt så jag drack massor igårkväll, dock inte sprit!! 

Idag lyser solen på oss, jättehärligt, synd bara att jag har fått en hemsk huvudvärk, men som tur är så verkar den vara på väg bort, jag tog en tablett innan vi åt, vet inte om den beror på stress el för att jag känner mig trött, nå, bara den är borta om ett tag så.

Här några bilder från campingsemestern

Här är vårat hus på plats:             Vårt och grannens hus:                Solnedgång över flygfältet:
                              

Nu är det slut!

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ni verkar ha haft det ganska mysigt. Snart så dar vi iväg.

2009-05-25 @ 18:21:58
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ni verkar ha haft det mysigt. Vi drar ju snart iväg, det ska bliskönt

2009-05-25 @ 18:31:15
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0