Helg!



Nu är vi på G! Imorron bär det av med lilla huset, vi åker till Luleå och campar på modellflygfältet på Knöppelåsen, första gången där för mig, får väl se vad jag gillar det, pojkarna lär trivas som fisken i vattnet, dom kan ju flyga modellplan hur mycket som helst. Ja, bara det blir bra väder, då klarar sig nog mamsen också, då kan ju jag sitta och sola, läsa el bara ta det lugnt.
Har packat in lite grejor idag, kläder och sånt, imorron ska vi inte stressa utan  vi sover tills vi vaknar och sen gör vi i ordning resten och så drar vi, är hemma igen på söndag, om det nu inte blir spöregn förstås, då kanske vi kommer hem tidigare, men vi får hoppas på bra väder.

Känner mig jättetrött ikväll så jag är faktiskt på väg till sängen, ska skriva av mig här först och sen borsta tänderna så är jag redo för dejt med John Blund, ska bli skönt att komma i säng i tid och få sova tills kroppen vill vakna imorron.

Ha det så gott och trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Annorlunda camping ;) Slappa på nu i helgen!

2009-05-20 @ 22:11:43
Postat av: Eija

Ha det nu riktigt skönt och avkopplande i helgen. Själv ska jag jobba fredag så ingen långhelg för mig inte.. Däremot nästa fredag går jag hem och har SEMESTER!! Vi drar återigen ner till Öland och bara njuter.. Vad skulle jag göra utan min vecka där??!

2009-05-21 @ 08:18:21
Postat av: Ulrika

Hoppas ni har det bra i Luleå. Jag gör som E jobbar i morgon men nästa fredag så då kopplar vi på lådan och drar i väg på semester i 3 veckor. När vi kommer hem så har jag ju kvar 5 veckors semester det ska bli ljuvligt.

2009-05-21 @ 22:53:07
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0