Happisbesök igen

I eftermiddag har vi varit och hämtat hem våra bänkskivor från Rusta i Happis, oh, det kommer bli så himla fint när det är klart, synd bara att jag har sån ångest över det här med kaklet, VAD SKA JAG HA FÖR FÄRG?????

Annars har det inte hänt så mycket här, igår när jag kom från jobbet hade S2 krattat nästan hela framsidan, SUPER! Jag fortsatte lite igårkväll men fick ont i höften så jag avslutade för dagen, hade tänkt kratta ikväll också men har inte hunnit, vi kom inte hem från Happis förrän efter 18.00. Alla var jättehungriga så lösningen blev pizza idag, ingen hade nåt klagomål på det!!! :) Fast nu känner jag mig väldigt törstig, har precis halsat ett stort glas juice, ska strax gå och sova, hoppas bara att jag inte blir törstig i sängen, vill inte kliva upp för att dricka, då måste man ju upp igen sen för att kissa ut allt. Ha ha ha.

Nu ska jag hämta bröd från frysen så barnen har imorgonbitti, sen är det sängen som hägrar.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det ska bli spännande att se hur det blir i köket. Det blir nog fint!

2009-05-13 @ 22:29:17
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0