Gymping

Idag har vi i hälsogruppen haft spinning och cirkelträning, puh, det var svettigt men skönt!:)

Solen skiner på oss även idag fast det är inte lika varmt, blåser lite småhuttrande mellan varven.

Jag har inte gjort så mycket efter jobbet idag, vi hade träningen precis innan jag slutade så jag åkte hem och duschade och sen blev jag så lat, har kollat igenom posten, hade kommit både Husvagn & Camping, MåBra, Cooptidning och Bokmagasin så det var mycket att läsa, det tog sin lilla tid.
Efter det så var jag ut och kollade läget i trädgården, det såg väl sådär ut, tulpanerna har inte börjat blomma ännu men är på G i allafall, lovar att ta kort när dom blommar!

Just nu sitter jag och väntar på att S1 ska komma hem och att maten ska bli klar, S1 är och övningskör på bilskolan, är väl hemma om sisådär en kvart ungefär.
Till middag blir det potatismos och fläskkorv.

Imorron är sista dan för mig, är sen ledig till på måndag, ska bli så skönt. På torsdag åker vi nog iväg med husvagnen, blir en liten tur till Luleå, kan vara skönt att bara vara, inga måsten, har ju inga pengar heller så det är ingen idé att åka runt på affärer :) Hoppas bara vädret håller i sig så att det inte regnar, då är det ju inte så kul, nä är det regn på torsdag så överväger vi nog att vara hemma istället, så håll tummarna nu alla!

Nu ska jag gå och se om pottarna är klara för att mosas ihop.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0