Fredag= städdag

Idag har det varit fejande här kan jag lova! Började vid 7.30 ungefär med att städa bägge toaletterna, sen dammsög jag huset (där jag kom åt för allt byggtjafs), när jag ätit frukost fortsatte jag med duschen, bytte också duschdraperier - den är sååå fin nu!
När jag själv var ren och fin så rensade jag bort en hel drös med glasburkar, jag har ju varit tvungen att plocka ur just det skåpet så då var det lika bra att passa på att rensa, det blev en hel ICA-påse full, åkte raka vägen till återvinningsstationen med alltihop, tog även med lite plast och kartong i samma veva, känns bra nu! :)

Nu har jag suttit och kollat runt bland bloggar och annat en stund, ska snart göra mig lite lunch och sen vid 13-tiden är det dags att ta cykeln till jobbet.

Mor och Far kommer i eftermiddag också, det VAR bingo i Töre så dom drar iväg dit ikväll, får se om de kommer hem med nån kosing!!
Jag har plastat in väggen lite så att vi inte behöver vara så jätteförsiktiga hela tiden också. Känner mig lite småtrött, herregud jag som inte ens börjat jobba än! Hur ska det gå?? Jodå, det kommer nog gå bra, får väl vakna till när jag är där (förhoppningsvis) :)

Nä, mina vänner nu ska jag gå och länsa kylen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0