forts KÖK

Nu är gipsväggen på plats, det tog sin lilla tid, först kl 23.00 var vi klara med den, nu återstår att spackla (blä) och byta bänkskivor, kran och hoar. Får väl se hur mycket vi hinner ikväll, gubben har inte kommit hem ännu, men så fort han kommit och ätit lite så ska vi nog sätta igång.

Såhär såg det ut strax innan vi var klara igårkväll:

Det tar sig ! (sa han som hade eld i håret)

Imorse när jag for till jobbet så regnade det och blåste, herregud så det blåser, fast nu tror jag det lugnat sig lite, solen har också kommit så det är bara att hålla tummar och tår för att det blir som de lovat! Att det blir soligt och varmt i helgen.
Imorron kommer mamsen och pappsen hit, tyvärr jobbar jag till kl 20.00 men det är inget att göra åt, de får klara sig själva tills jag kommer hem, mamma pratade om att åka på bingo i Töre, om de har börjat med bilbingo, hon visste inte, det kanske står nån skylt efter vägen.

Jag måste säga att jag hade ganska tur ändå imorron, börjar jobba kl 13.30, kl 14.00-14.45 har jag utbildning, sen 14.45-15.00 har jag rast, sen kl 15-17 ska jag vara med på ett möte med ALVA-gruppen, de brukar bjuda in telefonister, man får vara med i utlottning om vem det blir, den här gången hade jag tur, TACK! Sen kl 17-17.30 har jag lunch och efter det 17.30-20 ska jag sitta i telefonen, snacka om tur i oturen!!

Om jag inte hinner träffa dig på jobbet Eija: Ha det så trevligt på Öland, skicka gärna kort el MMS.

Nu ska jag kolla vidare på andras bloggar och sen när gubben kommer hem ska vi köra kök igen.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Eija

Vi hinner träffas imorgon men jag lovar att jag skickar dig ett mms eller vykort med nåt snyggt på. Många kramar.

2009-05-28 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0