Eurovision

Jag såg, sov och såg Eurovision igårkväll. Först tittade jag på alla som sjöng, sen sov jag en sväng och när det var ungefär 8 länder kvar att rösta passade jag på att vakna för att se slutet, inte illa eller hur?! :)
När Norges låt kom sa jag direkt att om inte den här vinner kommer den att gå långt och jäklar så rätt jag hade!
Den var ändå rätt OK, fast jag gillade Finland bättre, fast inte när killen rappade. Det var en typisk E-type-låt, först när tjejerna sjöng så blev den bra.

 

Grattis Norge! Och trevlig nationaldag på er alla!

Idag är det sängklädesbytardag här, sen så ska vi försöka såga ut hål i bänkskivan för diskbänken, gulp, bara det inte blir fel, lite nervös är vi allt. Sen ikväll så blir det till att fortsätta demoleringen av kaklet, vi vill ju inte missa solen när den nu äntligen är här.

Sabina, om du läser det här, jag tror inte att jag hinner till dig ikväll, ringer senare i eftermiddag så du får en lägesrapport.

Nu är det dags för frukost och sen ut i det grönbruna :)

M: Har du reggat dig på silvaconnect? Var ligger du? Jag var långt ner, låg efter 200:e plats någonstans, kommer inte riktigt ihåg exakt nr.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0