VAB

Yes, det blev till att vabba idag, han har varit lite piggare men några timmar efter alvedonen slutat verka så kommer febern, har nyss kollat, var då 38,1, jag ska vänta ett tag innan jag ger honom alvedon igen, kanske det stannar vid 38, det skulle vara bra om den inte gick upp mer för då vet man att det går åt rätt håll. Ca kl 12.30 fick han alvedon sist, så det har ju hållit sig ganska bra ändå, ska se om han klarar sig utan tills det är dags att gå och sova för natten.

Har inte gjort så speciellt mycket idag, jo, jag var ute och skottade 1 timme, den jäkla snön!!! Plogkarmen var inte rolig, det var packat som bara den, var helt genomsvettig när jag kom in och hade så innih-e ont i vänsterben, det var på baksidan av låret, herregud så ont det gjorde. Efter duschen smörjde jag in med zonsalva och faktiskt så har det blivit mycket bättre. Vet inte varför jag fick så ont, tror inte det beror på skottningen, kan ev bero på att S3 sovit hos oss inatt, har väl legat lite snett och konstigt.

Har nyss varit och skjutsat S1 till klarinettspelning, passade även på att handla, det var jättelite folk, skönt! Men det var säkert för att klockan inte hade hunnit bli 17 då, är säkert mycket folk just nu, skönt att ha det gjort.
Funderar på om jag skulle ta och baka limpor imorgon, vet ju att jag blir hemma även då så...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0